لايق...
فقط پایین 18 سال بیان تو!
GoOoOoOoD GIrL شوخیدم!

روزی دختری زیبا نزد کوروش کبیر رفت وبه او گفت :

من عاشق تو شدم با من ازدواج کن کوروش به دخترک گفت . . .

من شایسته ی تو نیستم من برادری دارم که زیبا

و جوان است او شایسته ی شماست الان پشت شما ایستاده

دختر برگشت وپشت خود را نگاه کرد …

اما کسی نبود…

کوروش به او گفت اگر عاشقم بودی برنمی گشتی…



نظرات شما عزیزان:

Atoosa!!!!
ساعت14:25---3 دی 1391
goode goodپاسخ:nazare lotfetoone !lotf darid

amirmohammad
ساعت21:48---22 آذر 1391
Bavar kon korosh ham kheyli sakht giri kardeeehaaa!
ye sorosh dariiim to kelas aslan injooori niiis!
rasi ooon linke the best & the worst ro bepak dgg!!
oonke dg vojod nadareeee...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:داستان,داستان کوتاه, | 20:49 | MaRyAm |