فقط پایین 18 سال بیان تو!
GoOoOoOoD GIrL شوخیدم!

آی آدما گوش بکنید وصیت من
آى شمایی که میگیرید رو دوشتون جنازه ی من
دستای منو از توی تابوت بیرون بذارید
تا که بدونن هیچی از این دنیا نبردم خالین این دستای من

تورو خدا موهای منو شونه نکشید
تا که بدونن دست نوازش نکشیدن رو سر من
اگه کسی سراغمو ازتون گرفت
تورو خدا نذارید بره آخه اونه قاتل من

بگید چشاش به در بود، نیومدی سراغش
بگید به یاد تو بود، نیومدی سراغش
بگید که تک پرت بود، نیومدی سراغش
بگید که عاشقت مرد، دیگه نیا سراغش

بگید چشاش به در بود، نیومدی سراغش
بگید به یاد تو بود، نیومدی سراغش
بگید که تک پرت بود، نیومدی سراغش
بگید که عاشقت مرد، دیگه نیا سراغش



نظرات شما عزیزان:

amirmohammad
ساعت16:14---22 تير 1391
aaaaaaaah cheghadr fak zaaaadiii!

bashe baba lokht mindazimet to darrre

harki ham porsid migim

SAGHAT shod...(kalame torki bood)




پاسخ:yani chi saghat shod?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, | 15:42 | MaRyAm |